قیمت مسکن در ملاصدرا اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قیمت مسکن در ملاصدرا اصفهان
نوشته شده در یک شنبه 8 خرداد 1401
بازدید : 487
نویسنده : محمد حسین احمدی

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که از نظر جمعیت و وسعت سومین شهر بزرگ کشور است. قیمت مسکن در این شهر با توجه به محله، سن و غیره متفاوت است. در این میان قیمت بسیار بالای آپارتمان در برخی محله های این شهر قابل توجه است. قیمت مسکن در این شهر برای واحدهای نوساز از متری 10 میلیون تومان شروع می شود و تا متری 120 میلیون تومان می رسد.

اصفهان از طریق زاینده رود به دو قسمت تقسیم می شود. نکته جالب قیمت مسکن در اصفهان گرانی محله های جنوبی آن نسبت به محله های شمالی آن است. آب عامل اصلی تعیین قیمت مسکن در اصفهان؛ هر چه از پل شهر به پل خواجه و 33 پل و ... برویم قیمت واحد افزایش می یابد و هر چه به سمت پل شهر و آب پایین دست و ... برویم ارزانتر می شود. در سمت راست و شرق آب، قیمت مسکن ارزان تر از غرب آب است.

قیمت مسکن مرداویج اصفهان
مرداویج یکی از گران ترین محله های جنوب اصفهان است. به گفته یک کارشناس مشاور املاک که در این محله فعالیت می کند، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز در مرداویج از متری 30 تا 35 میلیون تومان شروع می شود. به گفته وی، یک واحد آپارتمان 120 متری در این محله یک متری 48 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت واحد 200 متری و نوساز در این محله متری 60 میلیون تومان است.

قیمت مسکن در ملاصدرا اصفهان
ملاصدرا یکی دیگر از محله های گرانقیمت و اعیان نشین اصفهان است. یک کارشناس مشاور املاک این محله در گفت و گو با اقتصادآنلاین گفت: قیمت مسکن در ملاصدرا برای واحدهای نوساز از متری 40 میلیون تومان شروع می شود. یک واحد آپارتمان 193 متری و 5 سال ساخت در این محله 70 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین برای خرید خانه 180 متری و یک سال ساخت در این محله باید 11 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه کرد.

قیمت مسکن مهرآباد اصفهان
مهرآباد یکی از محله های آرام اصفهان است که قیمت مسکن در آن نجومی است. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در این محله، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز مهرآباد از متری 45 میلیون تومان شروع و با توجه به عوامل مختلف افزایش می یابد. یک واحد آپارتمان 400 متری در این محله یک متری 80 میلیون تومان و در مجموع 32 میلیارد تومان قیمت خورده است. همچنین قیمت هر متر مربع یک واحد 300 متری و نوساز در این محله 70 میلیون تومان است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: